środa, 21 marca 2012

Let's start!

Zdecydowałem się. Stwierdziłem, że założę tego bloga, jako sprawozdanie z mojego życia, z mojego nowego życia, które mam nadzieje niedługo nastąpi - Au Pair in the USA.

Od roku planowałem zgłoszenie się do agencji Au Pair, jednakże zrobiłem to dopiero niedawno. Już w dniu rejestracji na stronie Prowork (tak, po przeczytaniu wielu forów, zdecydowałem się na tę agencję) zadzwoniła do mnie Pani, która przeprowadziła ze mną wywiad. Po polsku i angielsku. Na koniec tejże rozmowy zostałem oficjalnie przyjęty jako potencjalna osoba nadająca się na au pair (ze względu na doświadczenie przy pracy z dziećmi oraz tak sądzę komunikatywny angielski). Po kilku dniach na e-mail otrzymałem umowę, którą właśnie wczoraj wysłałem. Do zakończenia jakby pierwszej fazy została mi do zapłacenia pierwsza rata opłaty programowej, czego dokonam pewnie dziś albo jutro :)

Mam nadzieję, że ten blog przyda się za jakiś czas osobom, które też chciałyby zostać au pair. Ja jestem właśnie na tym etapie "chcę". Przeczytałem wiele blogów i wiem, że mi to bardzo pomogło. Do usłyszenia :>

1 komentarz:

  1. Nie było w proworku żadnych problemów z tym, że jesteś chłopakiem?

    OdpowiedzUsuń